Piliscsabai kereső

Egyéni keresés

2009. július 2., csütörtök

Mobil óvoda

Mobil óvoda!

Ha már óvoda, akkor Legyen a neve mobil óvoda és ne konténer ovi.
Vettem a fáradságot és én is utána néztem a mobil óvodáknak, igaz kicsit szűkebb a költségvetésem mint a hivatalnak , ezért én az intenetet használtam. Mondjuk ezt nekik is tudnám ajánlani , hiszen akkor nem kellett volna elmenniük egészen Ausztriáig.
Annyi csak a dolgunk , hogy használjuk az internet egyik legnépszerűbb keresőjét a google-t.
rögtön láthatjuk, Hűvösvölgyben nem régen adtak át egy mobil óvodát, Diósdon pedig épül egy.
Mit kellet volna tenni első lépésben?
Erre a két helyre elmenni és itthoni tapasztalatokat gyűjteni, ezért kár volt a sógorokig menni , ráadásul ott kicsit másabb az óvodai rendszer is.
Biztos vagyok benne, hogy a kis csapat amely elment erre a "csapatépítő tréningre" a saját zsebéből fizette az utat, hamár közelebb nem találtak mobil óvodát. ( vagy legalábbis remélem )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése